-->

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 14, 2009

SALAHKAH AKU?

Today, im not in my mood to write anything..
Just want to share something...*yeah.. interesting myb*..i found this in my tagged's bulletin
The one who wrote this is a "guy"..it is ok right to know the man's heart?..* =P*
The title : SALAHKAH AKU?

++++++++++++++++++++++++++++++

Apa salah aku?..hari ini.aku terluka lagi,bila orang yang aku sayang kecewakan aku.aku sedih,sedih sangat..kenapa dia sanggup buat aku macam nie,apa dosa aku..sedangkan selama nie aku sanggup korbankan perasaan aku untuk dia,bila dia sedih..aku pujuk dia.bila dia marah,aku cuba tenangkan dia,tapi dia lepaskan marah tu dekat aku.bila dia buat hal,aku sedaya mungkin cuba selesaikan masalah dia.akhirnya,aku sendiri terluka..tapi,waktu tu..aku sendiri jugalah yang mengubatinya.apa salah aku?apa yang aku buat selama nie..hanya nak bahagiakan orang yang aku saying.aku x kisah walaupun aku terpaksa menahan sakit hati dek kerana karenah dia.aku x kisah,aku sampai menangis sebab terkenangkan dia.tapi dia x pernah tahu,sampai ke hari nie.aku cuba buat sebaik mungkin,sebab aku tahu..di luar sana ramai perempuan yang mengadu yang lelaki selalu mempermainkan perempuan.jadi aku cuba berikan yang terbaik,sampaikan aku seolah diperhambakan oleh perempuan¿tapi bukan kerana aku lemah..tapi kerana aku terlalu menghormati kaum perempuan.aku korbankan ego ku untuk perempuan.tapi,ternyata aku juga yang kecewa.namun,aku masih x sanggup membenci perempuan..kenapa??masih lagi mempertahankan pendirian aku.entahla,tolong..aku merayu pada kaum perempuan yang membaca coretan ini..kiranya kalian memiliki seseorang lelaki yang baik pada kalian,sanggup berkorban untuk kalian.janganlah kecewakan dia..sekalipun kalian x pernah menyintai dia,jujurlah pada dia.jangan terus membari harapan palsu pada dia..tolong,aku merayu.sebab,mungkin sekarang kalian x Nampak betapa beruntungnya kalian punyai insan seperti dia..tapi ,bila dia pergi buat selamanya..apakah ketika itu baru kalian ingin katakan padanya,tatkala jasadnya tiada lagi bernyawa…awak..saya cintakan awak..

++++++++++++++++++++++++++++++

*conclusionnya: xnk wat bcuk sakit hati.... ;) *

4 comments:

Unknown said...

Sob3...
sedeynya..sayunya...

huhu..

Anonymous said...

hohoho..
trimas tuan nyer post!!

aisyah said...

ma, this enrty relate to what? S&^%$*&&^?

YuYuN said...

just copied from someone..