-->

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 12, 2009

aYooooooooo!!

Uish........
yesterday was such a boring day for me
cos d line was not good at all
there's nothin much to say about my whole week as a stud in PART 5 UiTM S.Alam...
urmm...

d class?? - "agak" ok la even ade class @ nite..[suppose 2 days ade nite class..but da jd 1..alhamdulillah..on wed je bole blik umah cos ari lain abes lmbt..huhu..nvm..wed ade psar.ngee]

d lec?? - urmmm...dis sem pye lectures are pretty cool huhu..[no prob la nk gamble2 in class haa]

then what about classmates?? -really hate it..last sem only 17 of us..all gurls..best giler..but dis sem jgn hrapla...30++..ade guys..xsuke!!!!!!!! sgt pdat klas..rimas u know

my roomate??- she's quite ok la..islamic banking pye stud..part 4..

my room plak??-hhhah..xsuke..cos cant "sekodeng2" org date n org main bola anymore..huhu..sgt bosan!! look @ d pic blow..no view lgsg..huh..

one more thing...my celcom brdband..what d.......ish gram..line xbrape clear at my room..
mmg skit hati..btw..xpela kot..cos xla online 7days24hours rght???haha

ok..i thought yesterday i dun wan to go home
cos there're many things to do
projects..assgmnts..
huhu...
u know how lazy i am hah???huhu
owh..bfore dat
forgot to hghlight sumthin important

my BUCUK had waiting for me from fri nite till i woke up at 5.30 on the nex monin????
yahhh..it's d fact
i'd promise him to online dat nite..but i "tersleep" lorh..
then at 5.30am tjga n xsgka he still waiting for me..
thnx BUCUK..
sori cos wat u tggu..
[BUCUK nk blik Msia da 17 Jul...cant wait..hee..he promise to "blnjer"me tgk wyang..as usual haha]
*__*

ok..
while i was chatting wif BUCUK, my mom plak called
she want me to accompany her [beli ubat @ PKNS]
dlm hati da HORRAYYYYYYY...
bole balik umah...
hehe..
then phm2la bile da blik ape jd kn..
lunch mkn NASI GORENG AYAM KUNYIT [my fav]
then mse kat pkns nmpk org jual cmpedak..xtahan lorh
beli la eventho mahal gak..
saye ni mmg HANTU DURIAN n CEMPEDAK..
dis is d fact yea...
ptg plak..tringt ade psar mlm..
ape lg..upah my bro g beli BAKSO kat psar..
KEMPUNAN..da about 3 weeks xdpt mkn...
bfore dat my mom da goreng da compodak tuh..
[cant imgine mcm mne prut saye nih mjerit2 "suda..suda..xmuat da ni"..hee =P]

conclusionnya: xbole mkn nasi for a week.... T__T
pasti
GEMOK


++++++++++++++++++++

Sunday 12 July 2009

For today plak..guess what's my bfast??
=??

huhu
off cos la cmpedak goreng lg..then adik plak soh goreng fun fries n hot dog
cnfirm la goreng lebey for his sis too rght??
*__*
haha
i really2 cant back home..
mmg ade je bnda kat fridge tuh..
td my mom g psar.."IKAN PARI" fav ku gak die beli
~ASAM PEDAS IKAN PARI~
lg2 cnfirm aku lunch nasi ari ni

someone..help me!!!



2 comments:

Anonymous said...

waaa...
banyaknya makan...
hehehe..

YuYuN said...

heee..
u know me well enough rght??
haa