-->

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 21, 2009

BeBaNaN PLKN

I dun noe why it's like bebanan dalam hidup aku yang sgt2 berat
Dun mean i dun like it
I noe rmai org kta best
Ramai org yg xdpt pergi mau pergi
But d prob now is my age

Kenapala masa dorg pggil dlu tu da lewat
Kenapa aku dalam senarai kumpulan ke-3????
Dat time dapat pggilan matrikulasi lg
Off course la aku utamakan yg penting rght?
Then akibat pnangguhan tu aku jadi serba xkena skrg
Suda tua baru mau pergi
ARGHHHHHHHHHHH!!!!

Dahla dorg start soh bulan January
Xtaw ke aku ni ade Industrial Training
Cnfirm2 aku kena g gak after abes praktikal
And confirm2 aku lambat kerja
ARGHHHHHHHHHH!!!
Lagi2 Xsukenyer
Kengkawan...Tolong la bg semangat kat aku
Nak kahwin cepat pun xley
Still kena g gak
Huhuhhh

2mrrow ade test Quality Control
Chapter belakang2 byk xphm
rase mau je

*Imagine msa plkn nnti smua budak2 pggil aku "AKAK"..ok2 xpe..kasi hormat skit sama akak ni..jd xkena buli kn kn...think +ve*




pssss...




5 comments:

Unknown said...

Kejam kan?
tak adil kan?
nyampah kan?
meluat kan?

nasib baik aku tak kena.kih3!

Asfan Ash said...

ish3 k sunnguh...ingatkan yang postpone2 sume tu bluffing je hehehe

xpe cekalkan ati =P

Anonymous said...

eleh kimi..hmapeh je..nk ngutuk aku la tuh =<

yuyun87 said...

thnx ARC

Solahuddeen said...

eh. plkn best tau. siyes. mmg first2 rase berat. lame2 suke.