-->

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 11, 2009

BeRSYuKuR

Ya Allah..
Sesungguhnya aku bersyukur atas smua yang terjadi ini
Mungkin ada hikmahnya
Memang salah diri sendiri kerana tidak berusaha dengan lebih gigih
Memang diakui mode belajar semakin pudar
Memang diakui aku tidak bersungguh2

Tapi aku masih bole tersenyum
walaupun tidak lagi bole pakai selendang berwarna pink untuk degree ni
Target untuk letakkan diri dalam CLASS itu tercapai
Redha dengan semua ketentuan-Mu ya Allah
Amin

Sekarang, cume perlu melengkapkan diri dengan ilmu
Untuk bekalan praktikal nanti
Lagi2 diri ini diletakkan di bahagian Penyelidikan dan Analisa,
Banyak lagi dugaan yang harus dilalui
Itu hanyala sebahagian
Allah betul2 menguji aku
Walaupun sikit lagi...untuk ku dapatkan anugerah tu
Tak apela..
Hidup ade naik and turun
Aku hanyalah hamba-NYA yg lemah

Ya Allah..biar la ni saje
Aku mohon tentukanla aku yg terbaik untuk masa2 akan datang
Aminnn..

4 comments:

MinMin said...

u r rite...hidup ni ade naik n turun...so enjoy n cherish every moment u have...try ur best to get wat u want...=)

zara said...

dont give up k? u can do better!! aja aja fighting!!

YuYuN said...

minmin: thnx min..but still frust..huhu

YuYuN said...

zara: thnx ya zara..