-->

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 3, 2010

Ini Baby Comel!


Tak sabar hendak punyai baby yang comel
^_*


Congratz to my auntie
Cos telah melahirkan anak dia yang ke-7
Dengan berat 2.5kg
Baby girl
Dengar kata ini yang last
Sebab dia nak ikat dia punya tiub huhu
Yelah..cukup la kan 7

Me...mahu 7 juge
Boleh kan syg *_^
Heheh
Kena ready beli Alphard ok!
Hehe

Bila tengok baby rasa tenang je
Dengan muka dia yang comel, kulit dia yang lembut
Mulut yang munggil
Mata yang kecik dan sepet
Hidung yang kecik
Waaaaaaaaaaaaaaaa
Saya mahu!

Suka tengok bila dia senyum sorang2
Menandakan dia tengah bermimpi indah
Kadang2 dia seperti hendak nangis juge
Hmm

Sangat jeles!

8 comments:

mUTe said...

Sabar2... hahaha. tp mmg comel. huhu

Anonymous said...

agak2 anak aku comel x? hehehe...

mUTe said...

haha... comey kot. tgk la mak nyer comey tak? hahahahaha

YuYuN said...

hampeh ko krol..taw la aku xcomei..huhu..tp kalau ikut papa nya hitam abes la hahahahaha

mUTe said...

hahaha!! Si papa... aku x ckp, yuyun ko yg cakap. x delah hitam maner pon. cam aku gak la... org melayu. :-p

JaJOL said...

amboiiii... nak 7... test 1 dulu tengok.. larat tak larat...hahaha jangan lepas bersalin anak sulung, terus tolak 5 dari perancangan asal...hahaha

YuYuN said...

eleh..jajol dengki ar tu kn kn ...=P

Anonymous said...

asik kena kutuk je ak....