-->

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 3, 2010

Kelly Clarkson Fat

Post untuk kali ni tak ada kena mengena dengan diri aku
Huhu
Hopefully la
Aku yang bukan artis ni pun habis-habisan control badan aku
Amalkan diet kurang karbohidrat yang nyata sekali berhasil
Berat sudah turun 5 kilo hehe ^_*

Disebabkan si Kelly baru je datang buat konsert di Malaysia
So, teringin nak highlight tentang perubahan diri dia yang sangat ketara ni
Yang tak boleh tahan tu bila dia terkejut kat Malaysia ni ada coffee bean
Dia ingat Malaysia ni kuno sangat ke??? urghh


Ini adalah pic pada tahun 2005

Pada tahun 2007 dan 2008 mungkin peminat sudah perasan dengan perubahan berat badan si artis ni


Ni pic dia bersama Miley Cyrus and Taylor Swift
Compare la sendiri heee
Kan kan kan. Yang paling suka bila dia sendiri mengaku dia tak kenal diri sendiri bila tengok cover album dia yang cun melecun tuh sebab dah diphotoshop and di airbrush habis2an. huhu

Tapi suka lah dekat dia
Walaupun dia sudah sangat chubby,
suara dia tetap maintain dan dia masih comel
Tapi hopefully dia turunkanlah berat dia tu sikit
Sebagai public figure, dia wajib bagi contoh terbaik terhadap peminat especially aku
Aku ni pantang kalau tengok orang gemuk
Mesti lepas ni aku pun nak ikut sama hahah *_^

0 comments: