-->

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 2, 2010

Jaja Tubuh Nak Support Teman Lelaki di Oversea

RM800 untuk 2 jam???
Ish2..kalau RM800 tu aku boleh buat shopping, byr broadband..etc..boleh lepas duit kereta sebulan jugak..huhu
Tapi tu la..sekarang orang wat macam2 untuk dapatkan duit
Sedangkan aku yang belum start kerja ni pun da sibuk berbudget dengan duit gaji
Macam cukup xcukup je huhu
Tapi yelah..bukan xboleh wat benda lain kan
Jual cupcakes ke, jual baju ke..hehe
Meh kita tengok perbualan wartawan dengan si girlfriend yang baik hati support boyfriend dia nih

***************************************************


Lina (L): Kenapa datang dua orang? W: Tak apa. Lepas sampai hotel kawan nak pakai kereta jumpa kawan dia.


L: Kita nak pergi hotel mana? W: Hotel ***** L: Janji 2 jam RM500 tau.


W: Iyalah. Eh... awak pakai tudung? L: Habis itu, abang tengok saya pakai apa? W: Tak sangkalah pula.


L: Memang kalau di luar saya pakai tudung. Masuk spa, tukar bajulah.


W: Baju seksi? L: Iya. Nak tarik perhatian pelanggan.


W: Lama dah kerja? L: Tak sampai setahun.


W: La... baru lagi. Kenapa kerja macam ini? L: Nak ‘support boyfriend’ belajar kat ‘overseas’. Saya pun sebenarnya nak sambung belajar juga.


W: Bohonglah.


L: Kalau abang tak percaya sudahlah. Boyfriend saya baru belajar dan saya kenalah tolong. Dia belajar kat Australia, kos tinggi di sana.


W: Kenapa buat macam tu? L: Kami dah bercinta sejak sekolah lagi, saya buat semua ini untuk dia. Dia bagi jalan, saya buat. Saya bukan baik pun.


W: Banyak ke dapat duit kerja macam ini? L: Kalau ikutkan, apa yang saya bagi dah lebih daripada cukup, buat kerja ni pendapatannya lumayan tetapi saya juga perlu simpan duit untuk sambung belajar di kolej nanti. Sebab itu saya buat kerja lebih masa dan terima ‘outcall’ (perkhidmatan di luar) pelanggan.


W: Lumayan ke? Berapa banyak awak boleh dapat sebulan kalau macam tu? L: Boleh tahan, untuk satu pelanggan saya dapat komisen RM100, kalau ada 10 pelanggan sehari ‘income’ dah cukup banyak dah. Biasanya saya kerja 20 hari je sebulan, kurang-kurang pun boleh kumpul RM10,000 sebulan. Kalau kerja lebih, boleh dapat banyak lagi.


Namun kena juga bagi tips kat kapten (bapa ayam) setiap hari. Sehari saya biasanya bagi RM50 hingga RM100, itu tak masuk bayaran tetap untuk kapten yang ‘jaga’ saya di sini. Sebulan saya kena bayar RM3,000. Itu tak termasuk ‘income’ ‘outcall’, saya boleh dapat ekstra RM5,000 sebulan.


W: Kata tadi nak sambung belajar, kat mana? L: La... dah bagitau tadi nak belajar kat kolej, kat mana tu abang tak perlu tahu. Apasal banyak tanya sangat? W: Saja.


L: Saya tak sukalah banyak tanya macam ini.


If nak tahu lagi bacala Harian Metro hari ini

3 comments:

mUTe said...

Bagus giler gf tuh. Besar jasa dier. hahahaha

Anonymous said...

kerol..
jgn la wat awek ang camtu....

ciri2 aku da nampak..
hahaha!!

mUTe said...

senyap la gen.. haha